צאו איתנו לדרך חדשה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    בדיקת דירוג אשראי

    ממה מורכב דירוג האשראי שלי?

    שלום לכולם!

    גם למי שעוקב אחר הפוסטים שלנו וגם למי שהצטרף אלינו כעת.

    עד עתה הבנו כי כל אזרח במדינת ישראל מדורג בסקאלה (מכונה גם "דירוג אשראי") שבין 0 ל -1,000.

    ציון זה ניתן בהסתמך על המידע הפיננסי המדווח לגביו לבנק ישראל ומהווה חלק בלתי נפרד ביכולת שלכם להתמקח מול הגופים הפיננסים השונים ולשים את עצמכם בעמדת פתיחה גבוהה כך שבנקים יתחרו על הזכות לתת לכם אשראי!

    כולנו רוצים להיות מדורגים בטופ של הטופ! בזה אין ספק, אך כדי לשפר את דירוג האשראי שלנו באופן משמעותי, תחילה נצטרך להבין בכלל..

     כיצד מחושב דירוג האשראי שלנו?

    תחילה, חשוב להבין כי כלל לשכות האשראי משתמשות באותם הנתונים מהמאגר הממשלתי, אולם לכל לשכה יש דירוג משלה בהסתמך על מודל מתמטי שונה וסודי המשקלל את כלל הנתונים הפיננסים הנאספים מדו"ח ריכוז הנתונים.

    כלומר, יש לכל אחד דירוג אשראי שונה בכל לשכת אשראי! (BDI ו D&B) מכיוון שאין לנו דרך לדעת בדיוק על מה מתבסס הדירוג פה בארץ, אנו נתייחס בכתבה זו לנתונים רשמיים של שיטת הדירוג FICO Score מטעם BDI  – אשר נכון להיום מוכר כמודל הדירוג השולט ב90% מהשווקים של ארה"ב על מנת לקבל תמונת מצב כללית כיצד מחולקת העוגה שמשפיעה כל כך הרבה על חיינו!

    דירוג אשראי אישי בדיקה

    אילו יותר ישראלים היו בודקים את האשראי שלהם, אין ספק שהיו מקבלים החלטות פיננסיות נכונות יותר. היום אנחנו מודעים למצבנו רק לפי המינוס בבנק. אבל בדיקת דירוג אשראי היא הרבה יותר מאשר בדיקה רגילה ויש לה השפעה. לא כל אחד יכול לבצע בדיקת אשראי. בדרך כלל מי שמבצע בדיקה זו, אלו גופים שונים כחברות, בנקים ועוד, המעוניינים לקבל תמונה מלאה על מצבכם הפיננסי. דירוג אשראי הוא למעשה ציון שמקבל כל אזרח במדינה, והוא מעיד על הדרוג שמגיע לו בכל נושא האשראי. זאת אומרת שמתקיימת בחינה, האם הוא יוכל לעמוד בהתחייבויות כספיות עתידיות. חברת ריסטרט בודקת את דירוג האשראי שלכם כדי לעזור לכם לתקן את אותו ולקבל החלטות נכונות.

     

    מה חשוב לדעת על בדיקת אשראי?

    • אם אתם מהישראלים שיודעים בכל רגע נתון כמה כסף יש להם בארנק, בחשבון הבנק, בתכניות החיסכון ובפנסיה שלהם, אתם מיעוט. רוב הישראלים לא יודעים אפילו להסביר את הריבית של מסגרת האשראי שלהם ולמה הם משלמים ריבית גבוהה על משכנתא או על הלוואות. על מנת לקבל אשראי נוסף או הלוואות עליכם לבצע בדיקת אשראי.
    • התנהלות כלכלית נכונה היא חשובה גם למי שרוצה להקים עסק או לעשות עסקים עם שותפים. גם הם בודקים את האשראי שלכם כי זה חוקי בישראל, ולכן גם מציעים לכם בהתאם את ההצעות שלהם. זה במקרה הטוב שדירוג האשראי שלכם משכנע אותם שיש סיכוי טוב שתחזירו חובות ותעמדו בתשלומים שלכם.
    • כאשר אתם מקבלים את הדוח ומגלים שהדירוג שלכם שלילי זה עדיין לא סוף העולם. יש מי שיכול לעזור לכם לתקן את זה, למחוק את הדירוג ולהגיע למצב שבו הדירוג שלכם יהיה חיובי מעתה והלאה. זה יחסוך לכם כסף רב בריביות ובאשראי זול יותר מזה שאתם מקבלים כעת בגלל הדירוג הלא מוצלח שלכם.

    שירותי ייעוץ לתיקון דירוג

    חברת ריסטרט עובדת עם אנשים על מנת לתקן את דירוג האשראי שלהם שהיה שלילי. בצורה כזאת הם יכולים להשתקם כלכלית טוב יותר ולהבטיח לעצמם התנהלות טובה ונכונה יותר. כסף יכול להיות יותר זול במקרים כאלה ולכם זה כדאי.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    צאו איתנו לדרך חדשה

    אנו מברכים אתכם על קבלת ההחלטה לפנות לריסטרט לקבלת הלוואה ויעוץ! לפניכם מספר שאלות מקיפות לניתוח העבר האשראי, בתשובותיכם תעזרו לנו לבחון את האפשרות לתיקון ה BDI ולקבלת זכאות להלוואה



      האם סורבת לקבלת הלוואה?

      האם יש ברשותך חסכונות פנסיונים?
      (ק.פנסיה\גמל\השתלמות)

      האם קיימים חובות\עיקולים פעילים?

      האם נפתחו לך תיקים בהוצל"פ\הגבלה בבנק\
      עברת הליך פש"ר ב 3 שנים האחרונות?

      האם יש ברשותך כרטיס אשראי עם מסגרת?

      האם יש בבעלותך נכס שרשום על שמך?

      האם סורבת לקבלת משכנתא בשנה האחרונה?

      לצירוף דוח נתונים

      אנחנו צעד אחד קדימה בדרך להפוך את חיווי האשראי לחיובי!
      יועץ אשראי מטעם חברת ריסטרט יחזור אליכם לשיחת יעוץ
      ללא עלות ויעבור איתכם על התשובות שמסרתם לנו ויתן לכם
      מענה כיצד נוכל לפעול על מנת להיפרד
      מהעבר השלילי - אחת ולתמיד!"

      ריסטרט נושאת את חותם האמינות של D&B
      ותמשיך להוביל את השוק באיתנות פיננסית

      שאלתם? ענינו!

      מה ההבדל בין BDI לנתוני אשראי?

      המונח ‘בדיקת BDI’ מטעה ומבלבל משום שניתן לחשוב שיש לך בעיה ב- BDI, למרות שהמצב אינו כזה כלל וכלל!

      למעשה, במקום לשאול "איך לבדוק BDI" היה צריך לשאול "איך לבדוק את נתוני האשראי שלי". הסיבה לבלבול נעוצה בעבר. במשך שנים רבות אספה BDI נתוני אשראי של אנשים פרטיים.

      באפריל 2019, שינה בנק ישראל את חוקי המשחק עם כניסתו לתוקף של חוק נתוני אשראי חדש.

      ניתן לקרוא עוד בבלוג שלנו.

      מהו דו"ח ריכוז הנתונים - ולמה הוא כל כך חשוב?

      דוח ריכוז נתונים או דוח אשראי צרכני הינו “גיליון התנהגות פיננסי” הכולל בתוכו מידע מפורט מהעבר אשר מסתמך על הנתונים הנאגרים במערכת נתוני האשראי של בנק ישראל במסגרת החוק החדש.

      בעבר, המידע לא היה נגיש לאנשים פרטיים, אך היום אין זה המצב. זכות של כל אדם להנפיק דוח אחד בשנה קלנדרית (מ – 1 בינואר) ללא עלות ולבדוק את הנתונים שדווחו לגביו.

      דו"ח ריכוז נתונים מציג את המידע אשר נאסף ממקורות המידע השונים ומשתנה בהתאם למאפייני פעילות האישית של כל אזרח.

      ניתן להנפיק את הדו"ח מהאזור האישי באתר של בנק ישראל ולהעביר אלינו למייל  info@r-str.co.il

      לצורך שיחת סקירה ובדיקת זכאות כדי שנדע – אם גם אתם זכאים למחיקה של נתונים שליליים!

      ניתן לקרוא עוד על דו"ח ריכוז הנתונים בבלוג הפיננסי של ריסטרט.

      מהו חוק נתוני האשראי החדש?

      חוק נתוני האשראי החדש של בנק ישראל נכנס לתוקפו ב – 12.4.2019 ובעצם הגדיר מחדש את האופן בו נאסף המידע הפיננסי לגבי כל אזרח במדינת ישראל.

      המטרה העיקרית של חוק היא להגדיל את התחרות בין הבנקים ע"י כך שבנוסף למידע השלילי כעת גם יאסף מידע חיובי שיתן תמונת מצב יותר מקיפה אודות מבקש האשראי ויעודד מוסר תשלומים חיובי.

      למד\י עוד אודות השינוי בחוק נתוני אשראי בבלוג הפיננסי של ריסטרט.

      מה הן הזכויות שלי כלקוח?
      1. קבלת דו"ח ריכוז נתונים אחת לשנה קלנדרית ללא עלות
      2. זכאות להגבלת מסירה של נתוני אשראי – כל אזרח זכאי להחליט עם אילו גופים ברצונו לחלוק את נתוני האשראי שלו.
      3. זכאות להפסקת איסוף נתוני אשראי – זכותו של כל אזרח לבקש להפסיק לאסוף עליו נתוני אשראי לצמיתות בהתאם לתקנות החדשות שבחוק.

      ** קיים סיכון ממשי לגרימת נזק בלתי הפיך בנקיטת פעולות ואנו ממליצים בחום להתייעץ עם בעל מקצוע לפני שמתחילים בתהליך!

      ניתן לקרוא עוד אודות הזכויות שלי כלקוח באתר הרשמי של בנק ישראל.

      מהו חיווי אשראי?

      חיווי אשראי הוא המלצה ברמת הכן\לא (נקרא גם Go\no Go).

      כאשר אתם פונים לגוף פיננסי בבקשה לאשראי, מה שיקרה באופן אוטומטי הוא שתתבצע פניה ללשכת האשראי לצורך משיכת נתוני האשראי שלכם.

      קיימים מספר נתונים מובהקים המעידים על אי עמידה בפרעון תשלומים אשר מובילים לחיווי אשראי שלילי, חלקם ניתנים לטיפול מיידי אך בחלק מהמקרים נאלץ להמתין 3 שנים ממועד הסגירה עד שהחיווי עצמו יהפוך להיות חיובי.

      קרא\י עוד על חיווי אשראי בבלוג הפיננסי של ריסטרט.

      מה יאפשר לי חיווי אשראי חיובי?

      בין אם אתם מעוניינים בהלוואה, כרטיס אשראי, מימון לרכב או במשכנתא – לחיווי אשראי חיובי יש משקל חשוב ובלתי נפרד מהשלמת התהליך, הגוף הפיננסי שאליו אתם פונים אינו מכיר אתכם ומסתמך בעיקר על ההמלצה של לשכת האשראי האם אתם נחשבים לווים בטוחים.

      מה זה דירוג אשראי?

      דירוג אשראי הוא ציון בין 0 ל-1,000 הניתן לכל אזרח במדינת ישראל המעיד על היקף האשראי המגיע לו,בדירוג נלקחת בחשבון ההסטוריה הפיננסית, האובליגו (סך ההתחייבויות) ובהכרח האופן בו הוא מתנהל היום מבחינת ניצול מסגרת והתנהלות ביחס לשאר האוכלוסיה.

      דירוג האשראי משפיע באופן ישיר על התנאים וגובה הריבית אותה נאלץ לשלם וכמו כן ואת יכולת המיקוח שלנו מול הגופים הפיננסים.

      חברת ריסטרט - מי אנחנו?

      חברת ריסטרט קמה ונוסדה כדי לתת מענה לכל מי שמצא עצמו נתקל בסירוב מול הגופים הפיננסים הנותנת פתח לצאת לדרך חדשה ומספקת פתרונות אשראי יעילים ואפקטיביים בהתאם לחוק נתוני האשראי החדש של בנק ישראל.

      חברתנו מספקת שירותים פיננסים מקיפים בהתאם לצרכים של הלקוח בעזרת שורה של יועצים פיננסים המתמחים בתחום האשראי, תוך מתן דגש על שירותיות,שקיפות ומקצועיות לכל אורך התהליך.

      את חברתנו מלווה בשיתוף פעולה מלא משרד עו"ד המתמחה בתחום חדלות הפירעון והוצאה לפועל. כל זאת על מנת לאפשר קבלת מעטפת מלאה ללקוחות שלנו כדי שבסוף התהליך באמת תוכלו להגיד בלב שלב – זמן לצאת לדרך חדשה!

      איך אתם עושים את זה?

      החל מכניסתו של חוק נתוני האשראי החדש והשינוי בתקנות – שמטרתן להקל על האזרחים במדינה, מוערך כי מעל 65% מהאוכלוסיה יכולים לשפר את דירוג האשראי ולהפוך את חיווי האשראי לירוק – חיובי.

      ניתן לתקן מידע בעקבות דיווח שגוי שאינו תואם את החוק החדש או בגלל שהנתונים לא עדכניים ו\או חמורים מספיק.

      הכל מתחיל בבדיקת זכאות קצרה ללא עלות. מכאן השאירו את העבודה הקשה לצוות היועצים שיקשיב וידע לאתר את המקומות בהם ניתן לשפר את דירוג האשראי ולאפשר לכם התחלה מחדש!

      כמה זה עולה לי?

      השירות נקבע בהתאם למורכבות התיק ומסתמך בעיקר על דו"ח ריכוז הנתונים העדכני שלכם ב-3 שנים האחרונות.

      בדיוק בגלל זה הבדיקה שלנו היא חינמית לחלוטין – ללא עלות וללא התחייבות.

      בתום הבדיקה, במעמד שיחת היעוץ תינתן הצעת מחיר מדויקת ללקוח, במידה ואנחנו באמת יכולים להתחייב לנקות את המידע השלילי.

      חשוב לציין כי התשלום מתבצע אך ורק כנגד הצלחה!

      האם אני יכול לפנות לבנק ישראל בעצמי?

      התשובה לשאלה היא כן, בדיוק כמו שאדם פרטי יכול לייצג את עצמו לבדו בבית משפט – כך כל אדם יכול לפנות בעצמו לתיקון המידע דרך מערכת נתוני אשראי.

      כמו כן, נשמח לייעץ לכם בכל דרך טרם החלטתכם לפנות בעצמכם למאגר הממשלתי של בנק ישראל.

      חברתנו מוכרת בבנק ישראל ומחזיקה ברשיון רשמי כמיופי כח בתמורה ובעלת נסיון רב בתחום האשראי והפיננסים.

      אנו מזמינים אתכם להתרשם מהתוצאות שלנו בעצמכם.

      נשמח שתבחרו בנו לעמוד לשירותכם וללוות אתכם לאורך כל הדרך עד קבלת התוצאות הרצויות כדי שגם אתם תוכלו להצטרף אל מאות לקוחותינו אשר פתחו דף נקי וחדש אל מול הגופים הפיננסים!

      מה דירוג האשראי שלי

      בבית הספר הישראלי, לא מלמדים התנהלות פיננסית נכונה ולמרבה הצער גם לא בבית, ולכן רבים לא יכולים באמת לענות על שאלות כמו מה דירוג האשראי שלי? ואיך זה משפיע על טיב השירותים הפיננסיים שאני מקבל. אנחנו לומדים שכסף מרוויחים רק מעבודה, ולכן רבים לא מבינים שכסף שאנחנו זורקים על אוברדרפט וריבית על הלוואות שאמורות לשלם אותו הוא המחיר על דירוג אשראי שלילי. כדי להבין את זה, צריך ייעוץ ופנייה לקבלת הדירוג והדוח. לכן, מומלץ לפנות לחברת שירותים פיננסיים וייעוץ כמו חברת ריסטרט, שעוזרת לכם להבין איפה אתם עומדים וכיצד לתקן את המצב שלכם בתחום זה.

      למה חשוב להבין מה דירוג האשראי שלי?

      • דירוג אשראי משקלל את סך כל ההתנהלות הפיננסית שלכם, כולל אוברדרפט, הלוואות שלקחתם ומוסר התשלומים שלכם עליהן, כמה אשראי אתם חייבים וכמה כספים אתם מרוויחים ולווים ובתוך כמה זמן. כל זה נותן תמונה מהימנה מבחינת הגופים הפיננסיים השונים שמדרגים אתכם לפי זה האם אתם לקוחות בסיכון גבוה או לקוחות שאפשר לסמוך עליהם והם יכולים להחזיר את הכסף בזמן וללא שהיות.
      • הדו"ח נקרא ריכוז נתוני אשראי והוא מרוכז בבנק ישראל, ומגיע לכל אזרח לדעת אותו. אפשר לבקש אותו בכל שנה ובכל פעם שמעדכנים אותו ולכן מומלץ להיות עם האצבע על הדופק. כמו כן, וזאת נקודת התורפה, כל אחד יכול להוציא עליכם דוח כזה. זה אומר שלא רק הבנקים מתעדכנים, אלא גם כל השותפים שלכם לעסקים וכל גוף שפניתם אליו וצריך לדעת את זה.
      • אם אתם מגיעים למצב שבו דירוג האשראי שלכם שלילי, זה אומר שאתם תשלמו יותר ריבית על כל הלוואה ועל כל מינוס. זאת סיבה מספיק טובה לנסות לתקן את זה ולמחוק את הדירוג השלילי הזה.

      בדיקת דירוג אשראי אישי

      חברת ריסטרט מבטיחה לכם ייעוץ לגבי דוח האשראי שלכם ותיקון המצב לפי צעדים חוקיים שננקטים והם המומחיות שלה. אתם יכולים לאתחל את דירוג האשראי שלכם שיפעל לטובתכם מעתה. אחר כך הכל תלוי בכם ובהתנהלות שלכם אם תשמרו על זה לאורך זמן.

      בדיקת נתוני אשראי

      מצבים רבים בחיים דורשים משאבים שלא תמיד זמינים לכם ואתם מחפשים דרכים נוספות על עבודה וחסכונות כדי לממן אותם. אולם כאשר בדיקת אשראי שלכם על ידי הבנקים והגופים הפיננסיים מעלה שאתם לא נחשבים ללקוחות טובים, אתם מתקשים בכך. אפשר לתקן זאת וזה קורה בעזרת ייעוץ למחיקת אשראי שלילי על ידי חברה כמו חברת ריסטרט. ההתמחות שלהם היא על ידי בדיקת הנתונים שלכם ומתן פתרונות למי שרוצה לשפר את ניקוד האשראי שלו לצורך קבלת הלוואות או סיוע פיננסי כלשהו.

      למה בדיקת נתוני אשראי חשובה לכם?

      • אנחנו לא תמיד מודעים לבעייתיות של מצבנו הכספי אם אנחנו רגילים להתנהל במצב של מינוס תמידי, לוקחים הלוואות על גבי הלוואות ומתחייבים לתשלומים ולאשראי מבלי לתקן ולבדוק איפה אנחנו עומדים. החיים במצב של אשראי תמידי ורדיפה אחר תשלומים אינם נחשבים לאידיאליים, וזה עלול להכות בנו דווקא כשנצטרך סכום גדול על מנת לתקן או לשלם את המשבר הבא הלא צפוי שלנו. כפי שראינו בשנת הקורונה, מצבים כאלה אכן מתרחשים יותר מאשר אנחנו מוכנים להודות בכך.
      • גם לצורך השקט הנפשי שלנו, תמיד עדיף להיות במצב חיובי מבחינת האשראי שלנו, שיהיו חייבים לנו ולא להפך. זה נכון גם אם אין לנו איזה משבר שמחייב אותנו להזדקק לכסף חירום ולפנות לקבלת הלוואה. במצב כזה, כל בדיקה של נתוני האשראי שלנו תפיק מהם רק הצעה שאינה טובה לנו. אנחנו פשוט לא ניחשב ללקוחות טובים.
      • אם יש לנו תכניות להרחיב עסק, או להקים עסק, או לבנות משהו שידרוש אשראי או הלוואה, רוב הסיכויים שהבנים יידעו לפנינו אם בכלל לתת לנו הזדמנות לבקש הלוואה. זה קורה משום שהם בודקים את מצב האשראי שלנו במאגר המרכזי של בנק ישראל.

      בדיקת אשראי

      חברת ריסטרט מסייעת לכם לדעת בדיוק היכן אתם עומדים מבחינה פיננסית ועוזרת לכם לשקם את האשראי שלכם. נתונים אלה יכולים להיות מעודכנים נכון להיום מבלי לכלול את הנתונים השליליים שאינם רלוונטיים. בכך היא תסייע לכם לקבל תנאים טובים יותר לכל הלוואה.

      בניית אתר אינטרנט בניית אתר אינטרנט
      דילוג לתוכן