צאו איתנו לדרך חדשה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




    תקנון ומדיניות הפרטיות

    א. הקדמה

    1.  הפרטיות של המבקרים באתר שלנו חשובה לנו מאוד, ואנחנו מחויבים לשמירה עליה. המדיניות הזו מסבירה מה נעשה עם הפרטים האישיים שלכם.
    2. ההסכמה לשימוש שלנו בעוגיות בהתאם לתנאים של מדיניות זו בזמן הביקור הראשון באתר שלנו, מאפשרת לנו להשתמש בעוגיות בכל פעם שאתם מבקרים באתר.

    ב. קרדיט

    המסמך הזה נוצר בעזרת תבנית של SEQ Legal (seqlegal.com) ושונתה על ידי Website Planet (www.websiteplanet.com).

    ג. איסוף פרטים אישיים

    ייתכן שהסוגים הבאים של פרטים אישיים ייאספו, יאוחסנו, ויעשה בהם שימוש:

    1. מידע על המחשב שלכם, כולל כתובת ה-IP שלכם, מיקומכם הגאוגרפי, סוג הדפדפן והגרסה שלו, ומערכת ההפעלה;
    2. מידע על הביקורים והשימוש שלכם באתר, כולל מקור ההפניה, אורך הביקור, צפיות בעמודים, ונתיבי המעבר שלכם באתר;
    3. מידע, כמו למשל כתובת הדואר האלקטרוני שלכם, שאתם מזינים בזמן ההרשמה לאתר שלנו;
    4. מידע שאתם מזינים בזמן יצירת פרופיל באתר שלנו — לדוגמה, השם שלכם, תמונות פרופיל, מגדר, יום הולדת, מצב מערכות יחסים, תחומי עניין ותחביבים, פרטי השכלה, ופרטי תעסוקה;
    5. מידע, כמו למשל השם וכתובת הדואר האלקטרוני שלכם, שאתם מזינים על מנת ליצור מנוי להודעות הדואר האלקטרוני ו/או הניוזלטר שלנו;
    6. המידע שאתם מזינים בזמן השימוש בשירותים באתר שלנו;
    7. מידע שנוצר בזמן השימוש באתר שלנו, כולל מתי, כמה, ובאילו נסיבות אתם משתמשים בו;
    8. מידע שקשור לכל דבר שאתם רוכשים, שירותים בהם אתם משתמשים, או העברות שאתם מבצעים באתר שלנו, הכולל את השם שלכם, הכתובת, מספר הטלפון, כתובת הדואר האלקטרוני, ופרטי כרטיס האשראי שלכם;
    9. מידע שאתם מפרסמים באתר שלנו בכוונה לפרסמו באינטרנט, שכולל את שם המשתמש שלכם, תמונות הפרופיל, ותוכן התגובות שלכם;
    10. מידע שנכלל במסרים שאתם שולחים לנו בדואר האלקטרוני או באמצעות האתר שלנו, כולל תוכן המסר והמטא-דאתה שלו;
    11. כל סוג אחר של פרטים אישיים שאתם שולחים אלינו.

    לפני שתחשפו בפנינו את הפרטים האישיים של אדם אחר, עליכם לבקש את הסכמת האדם הזה גם עבור השיתוף וגם עבור העיבוד של אותם הפרטים האישיים לפי מדיניות זו

    ד. שימוש בפרטים האישיים שלכם

    בפרטים אישיים שנמסרו לנו דרך האתר שלנו ייעשה שימוש למטרות שצוינו במדיניות זו, או בעמודים הרלוונטיים שבאתר. ייתכן שנשתמש בפרטים האישיים שלכם למטרות הבאות:

    1. ניהול האתר והעסק שלנו;
    2. התאמה האישית של האתר עבורכם;
    3. לאפשר לכם להשתמש בשירותים הזמינים באתר שלנו;
    4. שליחה של סחורות שרכשתם דרך האתר;
    5. אספקה של שירותים שרכשתם דרך האתר;
    6. שליחה של הצהרות, חשבונות עסקה, ותזכורות תשלום אליכם, ואיסוף תשלומים מכם.
    7. לשלוח לכם הודעות מסחריות שאינן שיווקיות;
    8. לשלוח לכם התראות בדואר אלקטרוני שביקשתם באופן ספציפי;
    9. שליחה של הניוזלטר שלנו אליכם בדואר אלקטרוני, אם ביקשתם זאת (אתם יכולים להודיע לנו בכל עת שכבר אין לכם צורך בניוזלטר);
    10. שליחה של מסרים שיווקיים שקשורים לעסק שלנו והעסקים של חברות צד ג’ שנבחרו בקפידה שלדעתנו עשויות לעניין אתכם, בדואר או, במקרים שבהם הסכמתם לכך ספציפית, בדואר האלקטרוני, או באמצעות טכנולוגיות דומות (אתם יכולים ליידע אותנו בכל עת אם אתם כבר לא מעוניינים במסרים שיווקיים);
    11. אספקה של מידע סטטיסטי בנוגע למשתמשים שלנו לצד ג’ (אבל צד ג’ זה לא יוכל לזהות אף משתמש בודד לפי המידע);
    12. טיפול בבירורים ותלונות שהוגשו על ידכם או נוגעות אליכם וקשורות לאתר שלנו;
    13. לשמור על האתר שלנו מאובטח ולמנוע הונאה;
    14. אימות של היענות לתנאי השירות המכתיבים את אופן השימוש באתר (כולל ניטור של הודעות פרטיות שנשלחו דרך שירות ההודעות הפרטיות של האתר שלנו);
    15. ושימושים אחרים.

    אם תמסרו לנו מידע אישי לפרסום באתר שלנו, אנחנו נפרסם את המידע ונשתמש בו בדרכים אחרות בהתאם לרישיון שתספקו לנו.

    ניתן להשתמש בהגדרות הפרטיות שלכם כדי להגביל את הפרסום של המידע שלכם באתר שלנו, וניתן לשנות אותן בעזרת בקרות הפרטיות שבאתר.

    אנחנו לא נספק את הפרטים האישיים שלכם ללא הסכמתכם לכל צד ג’ שהוא, לצורך השיווק הישיר שלו, או של כל צד ג’ אחר.

    ה. חשיפת פרטים אישיים

    אנחנו עשויים למסור את הפרטים האישיים שלכם לכל אחד מהעובדים, המנהלים, המבטחים, היועצים המקצועיים, הסוכנים, הספקים, או קבלני המשנה שלנו, במידה סבירה וכנדרש למטרות המצוינות במדיניות זו.

    אנחנו עשויים למסור את הפרטים האישיים שלכם לכל חברה בקבוצת החברות שלנו (זה אומר כל חברות הבת שלנו, חברת הגג שלנו, וכל חברות הבת שלה) במידה סבירה וכנדרש למטרות המצוינות במדיניות זו.

    אנחנו עשויים למסור את הפרטים האישיים שלכם:

    1. לפי מה שנדרש מאתנו על פי חוק;
    2. בהקשר של כל הליך משפטי קיים או עתידי;
    3. על מנת לבסס, להפעיל, או להגן על זכויותינו המשפטיות (כולל אספקה של מידע לאחרים למטרות מניעת הונאה והפחתה של סיכון אשראי);
    4. לרוכש (או הרוכש הפוטנציאלי) של כל עסק או רכוש שאנחנו רוכשים (או שוקלים לרכוש);
    5. ולכל אדם שאנחנו מאמינים במידה סבירה שעשוי לפנות לבית דין או לכל רשות מוסמכת לצורך מסירה של הפרטים האישיים בהם סביר לדעתנו שאותו בית דין או רשות יורה על מסירה של פרטים אישיים אלה.

    למעט על פי הכתוב במדיניות זו, אנו לא נספק את הפרטים האישיים שלכם לצד ג’.

    ו. העברות נתונים בינלאומיות

    1. ייתכן שמידע שאנחנו אוספים יאוחסן, יעובד, ויועבר בין כל אחת מהמדינות בהן אנו פועלים, על מנת לאפשר לנו להשתמש במידע בהתאם למדיניות זו.
    2. ייתכן שמידע שאנחנו אוספים יועבר למדינות הבאות, להן אין חוקי הגנת נתונים התואמים את אלה הפועלים באזור הכלכלי האירופי: ארצות הברית של אמריקה, רוסיה, יפן, סין, והודו.
    3. פרטים אישיים שאתם מפרסמים באתר שלנו או מוסרים לפרסום באתר שלנו עשויים להיות זמינים, באמצעות האינטרנט, מסביב לעולם. אנחנו לא יכולים למנוע את השימוש או השימוש לרעה במידע הזה בידי אחרים.
    4. אתם מביעים הסכמה להעברות הפרטים האישיים המתוארות בסעיף ו’ זה.

    ז. שמירת פרטים אישיים

    1. סעיף ג’ זה מפרט את תהליך ומדיניות שמירת הנתונים שלנו, המתוכננים לעזור להבטיח שאנחנו נענים לחובות המשפטיות שלנו הנוגעות לשמירה ולמחיקה של פרטים אישיים.
    2. פרטים אישיים שאנחנו מעבדים עבור כל מטרה או מטרות, לא יישמרו יותר מכמה שנדרש עבור מטרה או מטרות אלה.
    3. מבלי לגרוע מן האמור בסעיף ז-2, לרוב אנו נמחק נתונים אישיים הנמצאים בקטגוריות המפורטות מטה בתאריך/שעה המפורטים מטה:
      1. סוג הנתונים האישיים יימחק {הזינו תאריך/שעה};
      2.  ו-{הזינו תאריך/שעה נוספים}.
    4. על אף ההוראות האחרות בסעיף ז’, אנו נשמור מסמכים (כולל מסמכים אלקטרוניים) המכילים נתונים אישיים:
      1. לפי מה שנדרש מאתנו על פי חוק;
      2. אם לדעתנו המסמכים עשויים להיות רלוונטיים לכל הליך משפטי מתמשך או פוטנציאלי;
      3. על מנת לבסס, להפעיל, או להגן על זכויותינו המשפטיות (כולל אספקה של מידע לאחרים למטרות מניעת הונאה והפחתה של סיכון אשראי).

    ח. אבטחת הפרטים האישיים שלכם

    1. אנחנו ננקוט משנה זהירות ארגוני וטכני סביר על מנת למנוע את האבדן, השימוש לרעה, או השינוי של הפרטים האישיים שלכם.
    2. אנחנו נאחסן את כל הפרטים האישיים שאתם מספקים בשרתים מאובטחים (המוגנים בסיסמא ובחומת אש).
    3. כל ההעברות הכספיות הממוחשבות שבוצעו דרך האתר שלנו יהיו מוגנות באמצעות טכנולוגיית הצפנה.
    4. אתם מכירים בכך שהשידור של מידע על פני האינטרנט אינו מאובטח מעצם היותו, ואנחנו ללא יכולים להבטיח שנתונים שנשלחים דרך האינטרנט יהיו מאובטחים.
    5. אתם אחראים על שמירת הסיסמא בה אתם משתמשים לקבלת גישה לאתר שלנו חסויה; אנחנו לא נבקש מכם את הסיסמא שלכם (למעט בזמן ההתחברות לאתר שלנו).

    ט. תיקונים

    אנחנו עשויים לעדכן מדיניות זו מעת לעת באמצעות פרסום של גרסה חדשה באתר שלנו. עליכם לבדוק את העמוד הזה מדי פעם על מנת לוודא שאתם מבינים כל שינוי שנעשה במדיניות זו. אנחנו עשויים להודיע לכם על שינויים במדיניות זו בהודעת דואר אלקטרוני או דרך מערכת ההודעות הפרטיות שבאתר שלנו.

    י. הזכויות שלכם

    אתם יכולים להורות לנו לספק לכם כל פרט מפרטיכם האישיים שאנו מחזיקים הנוגעים אליכם; אספקת פרטים אלה תהיה כפופה לתנאים הבאים:

    1. תשלום של עמלה {הזינו עמלה אם יש כזו};
    2. אספקה של ראיות הולמות עבור הזהות שלכם ({התאימו את הטקסט כדי לשקף את המדיניות שלכם לצורך זה, לרוב נקבל צילום של הדרכון שלכם באישור נוטריון, יחד עם עותק מקורי של חשבון שירות בו ניתן לראות את הכתובת הנוכחית שלכם}).

    אנחנו עשויים לסרב למסור פרטים אישיים שאתם מבקשים עד למידה המורשית על פי חוק.

    אתם יכולים להורות לנו בכל עת לא לעבד את הפרטים האישיים שלכם לצורכי שיווק.

    בפועל, בדרך כלל תבטאו הסכמה מראש לשימוש שלנו בפרטים האישיים שלכם למטרות שיווק, או שאנחנו נספק לכם אפשרות לבחור שלא יעשה בפרטים האישיים שלכם שימוש למטרות שיווקיות.
    יא. אתרים צד ג’.

    האתר שלנו כולל קישורים חיצוניים, ופרטים על, אתרים צד ג’. אין לנו שליטה על, ואיננו אחראים על, מדיניות הפרטיות והנהלים של כל צד ג’.

    יא. אתרים צד ג’

    האתר שלנו כולל קישורים חיצוניים, ופרטים על, אתרים צד ג’. אין לנו שליטה על, ואיננו אחראים על, מדיניות הפרטיות והנהלים של כל צד ג’.

    יב. עדכון מידע

    אני הודיעו לנו אם יש צורך לתקן או לעדכן את הפרטים האישיים שאנו מחזיקים עליכם.

    יג. עוגיות

    האתר שלנו משתמש בעוגיות. עוגייה היא קובץ המכיל מזהה (מחרוזת של אותיות ומספרים) שנשלח על ידי שרת אינטרנט לדפדפן אינטרנט ומאוחסן בדפדפן. אז, המזהה נשלח בחזרה לשרת בכל פעם שהדפדפן מבקש מהשרת להציג דף אינטרנט. עוגיות יכולות להיות או עוגיות “עיקשות” או עוגיות “פעולה” (session): עוגייה עיקשת תאוחסן בדפדפן שלכם ותישאר בתוקף עד תאריך התפוגה שנקבע לה, אלא אם תימחק על ידי המשתמש לפני תאריך התפוגה; עוגיית פעולה, מאידך, תפוג בסוף זמן הגלישה הנוכחי שלכם, כשתסגרו את הדפדפן. בדרך כלל עוגיות לא כוללות מידע שמזהה משתמשים אישית, אבל פרטים אישיים שאנחנו מאחסנים הנוגעים עליכם יכולים להיות מקושרים למידע המאוחסן והמתקבל מתוך עוגיות. {בחרו בניסוח המדויק אנחנו משתמשים רק בעוגיות פעולה / רק בעוגיות עיקשות / גם בעוגיות פעולה וגם בעוגיות עיקשות באתר שלנו.}

    1. השמות של העוגיות בהן אנחנו משתמשים באתר שלנו, והמטרות לשמן הן בשימוש, מפורטות מטה:
      1. אנחנו משתמשים בשירותי Google Analytics ו-Adwords באתר שלנו כדי לזהות מחשב כשמשתמש {כללו את כל השימושים הקיימים לעוגיות באתר שלכם מבקר באתר / לעקוב אחרי משתמשים בזמן השימוש שלהם באתר / לאפשר לנו להשתמש בעגלת קניות באתר / לשפר את נוחות השימוש באתר / לנתח את השימוש באתר / לנהל את האתר / למנוע הונאה ולשפר את האבטחה של האתר / להתאים אישית את האתר לכל משתמש / להשתמש בפרסומות ממוקדות שעשויות לעניין במיוחד משתמשים מסוימים / תארו את המטרה/ות};
    2. רוב האתרים מאפשרים לכם לסרב לשימוש בעוגיות—למשל:
      1. באינטרנט אקספלורר (גרסה 10) אתם יכולים לחסום עוגיות בעזרת הגדרות עקיפת הטיפול בעוגיות הזמינות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות אינטרנט,” “פרטיות,” ואז “מתקדם”;
      2. בפיירפוקס (גרסה 24) אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות,” “פרטיות,” ובחירה של “השתמש בהגדרות מותאמות אישית עבור היסטוריה” מתוך התפריט הנפתח, ואז ביטול הזימון של “קבל עוגיות מאתרים”;
      3. ובכרום (גרסה 29), אתם יכולים לחסום את כל העוגיות באמצעות כניסה לתפריט “התאמה אישית ובקרה,” ואז ללחוץ על “הגדרות,” “הצג הגדרות מתקדמות,” ו-“הגדרות תוכן,” ואז לבחור באפשרות “חסום אתרים מהגדרה של נתונים” תחת הכותרת “עוגיות.”

    לחסימה של כל העוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים. אם תחסמו עוגיות, לא תוכלו להשתמש בכל האפשרויות שבאתר שלנו.

    1. אתם יכולים למחוק עוגיות שכבר מאוחסנות במחשב שלכם—למשל:
      1. בדפדפן אינטרנט אקספלורר (גרסה 10), אתם צריכים למחוק קבצי עוגיות ידנית (תוכלו למצוא הוראות לכך בכתובת http://support.microsoft.com/kb/278835);
      2. בפיירפוקס (גרסה 24), אתם יכולים למחוק עוגיות באמצעות לחיצה על “כלים,” “אפשרויות,” ו-“פרטיות”, ואז לבחור “השתמש בהגדרות מותאמות אישית עבור היסטוריה”, וללחוץ על “הצג עוגיות,” ואז “הסר את כל העוגיות”;
      3. ובכרום (גרסה 29), אתם יכולים למחוק את כל העוגיות באמצעות כניסה לתפריט “התאמה אישית ובקרה,” ואז ללחוץ על “הגדרות,” “הצג הגדרות מתקדמות,” ו-“נקה נתוני גלישה,” ואז לבחור באפשרות “מחק עוגיות ונתונים אחרים של אתרים ותוספים,” ולבסוף ללחוץ “נקה נתוני גלישה.”
    2. למחיקה של עוגיות תהיה השפעה שלילית על נוחות השימוש של אתרים רבים.

    שתפו את הפוסט עם חברים

    צאו איתנו לדרך חדשה

    השאלון שלנו חינמי ותמיד יהיה חינמי

    אנו מברכים אתכם על קבלת ההחלטה לתקן את ה-BDI השלילי! לפניכם מספר שאלות מקיפות לניתוח העבר האשראי, בתשובותיכם תעזרו לנו לבחון את האפשרות לתיקון ושיפור דירוג האשראי שלכם.



      האם קיימים חובות פתוחים?

      האם נפתחו לך תיקים בהוצל"פ
      מעל 5,000 ש"ח?

      האם עברת הליך פשיטת רגל?

      האם היו חובות לבנקים שקבלת
      בגינם מכתב התראה מעורך דין?

      האם חזרו מעל 5 צ'קים בחשבון
      בתקופה של 12 חודשים?

      האם נכנסת להגבלה בעקבות הצ'קים?

      האם עברו שנתיים לפחות מאז סגירת
      התיקים קבלת הפטרסיום הגבלה?

      האם יש ברשותך כרטיס
      אשראי עם מסגרת?

      האם סורבת לקבלת הלוואה?

      האם יש בבעלותך נכס
      שרשום על שמך?

      לצירוף דוח נתונים

      אנחנו צעד אחד קדימה בדרך להפוך את חיווי האשראי לחיובי!
      יועץ אשראי מטעם חברת ריסטרט יחזור אליכם לשיחת יעוץ
      ללא עלות ויעבור איתכם על התשובות שמסרתם לנו ויתן לכם
      מענה כיצד נוכל לפעול על מנת להיפרד
      מהעבר השלילי - אחת ולתמיד!"

      ריסטרט נושאת את חותם האמינות של D&B
      ותמשיך להוביל את השוק באיתנות פיננסית

      שאלתם? ענינו!

      מה ההבדל בין BDI לנתוני אשראי?

      המונח ‘בדיקת BDI’ מטעה ומבלבל משום שניתן לחשוב שיש לך בעיה ב- BDI, למרות שהמצב אינו כזה כלל וכלל!

      למעשה, במקום לשאול "איך לבדוק BDI" היה צריך לשאול "איך לבדוק את נתוני האשראי שלי". הסיבה לבלבול נעוצה בעבר. במשך שנים רבות אספה BDI נתוני אשראי של אנשים פרטיים.

      באפריל 2019, שינה בנק ישראל את חוקי המשחק עם כניסתו לתוקף של חוק נתוני אשראי חדש.

      ניתן לקרוא עוד בבלוג שלנו.

      מהו דו"ח ריכוז הנתונים - ולמה הוא כל כך חשוב?

      דוח ריכוז נתונים או דוח אשראי צרכני הינו “גיליון התנהגות פיננסי” הכולל בתוכו מידע מפורט מהעבר אשר מסתמך על הנתונים הנאגרים במערכת נתוני האשראי של בנק ישראל במסגרת החוק החדש.

      בעבר, המידע לא היה נגיש לאנשים פרטיים, אך היום אין זה המצב. זכות של כל אדם להנפיק דוח אחד בשנה קלנדרית (מ – 1 בינואר) ללא עלות ולבדוק את הנתונים שדווחו לגביו.

      דו"ח ריכוז נתונים מציג את המידע אשר נאסף ממקורות המידע השונים ומשתנה בהתאם למאפייני פעילות האישית של כל אזרח.

      ניתן להנפיק את הדו"ח מהאזור האישי באתר של בנק ישראל ולהעביר אלינו למייל  info@r-str.co.il

      לצורך שיחת סקירה ובדיקת זכאות כדי שנדע – אם גם אתם זכאים למחיקה של נתונים שליליים!

      ניתן לקרוא עוד על דו"ח ריכוז הנתונים בבלוג הפיננסי של ריסטרט.

      מהו חוק נתוני האשראי החדש?

      חוק נתוני האשראי החדש של בנק ישראל נכנס לתוקפו ב – 12.4.2019 ובעצם הגדיר מחדש את האופן בו נאסף המידע הפיננסי לגבי כל אזרח במדינת ישראל.

      המטרה העיקרית של חוק היא להגדיל את התחרות בין הבנקים ע"י כך שבנוסף למידע השלילי כעת גם יאסף מידע חיובי שיתן תמונת מצב יותר מקיפה אודות מבקש האשראי ויעודד מוסר תשלומים חיובי.

      למד\י עוד אודות השינוי בחוק נתוני אשראי בבלוג הפיננסי של ריסטרט.

      מה הן הזכויות שלי כלקוח?
      1. קבלת דו"ח ריכוז נתונים אחת לשנה קלנדרית ללא עלות
      2. זכאות להגבלת מסירה של נתוני אשראי – כל אזרח זכאי להחליט עם אילו גופים ברצונו לחלוק את נתוני האשראי שלו.
      3. זכאות להפסקת איסוף נתוני אשראי – זכותו של כל אזרח לבקש להפסיק לאסוף עליו נתוני אשראי לצמיתות בהתאם לתקנות החדשות שבחוק.

      ** קיים סיכון ממשי לגרימת נזק בלתי הפיך בנקיטת פעולות ואנו ממליצים בחום להתייעץ עם בעל מקצוע לפני שמתחילים בתהליך!

      ניתן לקרוא עוד אודות הזכויות שלי כלקוח באתר הרשמי של בנק ישראל.

      מהו חיווי אשראי?

      חיווי אשראי הוא המלצה ברמת הכן\לא (נקרא גם Go\no Go).

      כאשר אתם פונים לגוף פיננסי בבקשה לאשראי, מה שיקרה באופן אוטומטי הוא שתתבצע פניה ללשכת האשראי לצורך משיכת נתוני האשראי שלכם.

      קיימים מספר נתונים מובהקים המעידים על אי עמידה בפרעון תשלומים אשר מובילים לחיווי אשראי שלילי, חלקם ניתנים לטיפול מיידי אך בחלק מהמקרים נאלץ להמתין 3 שנים ממועד הסגירה עד שהחיווי עצמו יהפוך להיות חיובי.

      קרא\י עוד על חיווי אשראי בבלוג הפיננסי של ריסטרט.

      מה יאפשר לי חיווי אשראי חיובי?

      בין אם אתם מעוניינים בהלוואה, כרטיס אשראי, מימון לרכב או במשכנתא – לחיווי אשראי חיובי יש משקל חשוב ובלתי נפרד מהשלמת התהליך, הגוף הפיננסי שאליו אתם פונים אינו מכיר אתכם ומסתמך בעיקר על ההמלצה של לשכת האשראי האם אתם נחשבים לווים בטוחים.

      מה זה דירוג אשראי?

      דירוג אשראי הוא ציון בין 0 ל-1,000 הניתן לכל אזרח במדינת ישראל המעיד על היקף האשראי המגיע לו,בדירוג נלקחת בחשבון ההסטוריה הפיננסית, האובליגו (סך ההתחייבויות) ובהכרח האופן בו הוא מתנהל היום מבחינת ניצול מסגרת והתנהלות ביחס לשאר האוכלוסיה.

      דירוג האשראי משפיע באופן ישיר על התנאים וגובה הריבית אותה נאלץ לשלם וכמו כן ואת יכולת המיקוח שלנו מול הגופים הפיננסים.

      חברת ריסטרט - מי אנחנו?

      חברת ריסטרט קמה ונוסדה כדי לתת מענה לכל מי שמצא עצמו נתקל בסירוב מול הגופים הפיננסים הנותנת פתח לצאת לדרך חדשה ומספקת פתרונות אשראי יעילים ואפקטיביים בהתאם לחוק נתוני האשראי החדש של בנק ישראל.

      חברתנו מספקת שירותים פיננסים מקיפים בהתאם לצרכים של הלקוח בעזרת שורה של יועצים פיננסים המתמחים בתחום האשראי, תוך מתן דגש על שירותיות,שקיפות ומקצועיות לכל אורך התהליך.

      את חברתנו מלווה בשיתוף פעולה מלא משרד עו"ד המתמחה בתחום חדלות הפירעון והוצאה לפועל. כל זאת על מנת לאפשר קבלת מעטפת מלאה ללקוחות שלנו כדי שבסוף התהליך באמת תוכלו להגיד בלב שלב – זמן לצאת לדרך חדשה!

      איך אתם עושים את זה?

      החל מכניסתו של חוק נתוני האשראי החדש והשינוי בתקנות – שמטרתן להקל על האזרחים במדינה, מוערך כי מעל 65% מהאוכלוסיה יכולים לשפר את דירוג האשראי ולהפוך את חיווי האשראי לירוק – חיובי.

      ניתן לתקן מידע בעקבות דיווח שגוי שאינו תואם את החוק החדש או בגלל שהנתונים לא עדכניים ו\או חמורים מספיק.

      הכל מתחיל בבדיקת זכאות קצרה ללא עלות. מכאן השאירו את העבודה הקשה לצוות היועצים שיקשיב וידע לאתר את המקומות בהם ניתן לשפר את דירוג האשראי ולאפשר לכם התחלה מחדש!

      כמה זה עולה לי?

      השירות נקבע בהתאם למורכבות התיק ומסתמך בעיקר על דו"ח ריכוז הנתונים העדכני שלכם ב-3 שנים האחרונות.

      בדיוק בגלל זה הבדיקה שלנו היא חינמית לחלוטין – ללא עלות וללא התחייבות.

      בתום הבדיקה, במעמד שיחת היעוץ תינתן הצעת מחיר מדויקת ללקוח, במידה ואנחנו באמת יכולים להתחייב לנקות את המידע השלילי.

      חשוב לציין כי התשלום מתבצע אך ורק כנגד הצלחה!

      האם אני יכול לפנות לבנק ישראל בעצמי?

      התשובה לשאלה היא כן, בדיוק כמו שאדם פרטי יכול לייצג את עצמו לבדו בבית משפט – כך כל אדם יכול לפנות בעצמו לתיקון המידע דרך מערכת נתוני אשראי.

      כמו כן, נשמח לייעץ לכם בכל דרך טרם החלטתכם לפנות בעצמכם למאגר הממשלתי של בנק ישראל.

      חברתנו מוכרת בבנק ישראל ומחזיקה ברשיון רשמי כמיופי כח בתמורה ובעלת נסיון רב בתחום האשראי והפיננסים.

      אנו מזמינים אתכם להתרשם מהתוצאות שלנו בעצמכם.

      נשמח שתבחרו בנו לעמוד לשירותכם וללוות אתכם לאורך כל הדרך עד קבלת התוצאות הרצויות כדי שגם אתם תוכלו להצטרף אל מאות לקוחותינו אשר פתחו דף נקי וחדש אל מול הגופים הפיננסים!

      בניית אתר אינטרנט בניית אתר אינטרנט